Sunday 13 November 2011

Holiday+RojakStory



Salam Ukhuwah

cuti sekolah nak tiba dah weyh dan msa minggu first skali cuti sekolah 
insyallah akn aku prgi holiday dkt Ipoh,Perak 
dulu start holiday dengan family .
i want to enjoy first before exam start pda thun hdapan 2012 .

26.11.2011 insyallah aku akn start tuisyen diPusat Tuisyen Iltizam,BalikPulau .
however,aku kena tuisyen jugak sebab kalau tak tuisyen aku boleh 
jadi tak konfiden untuk beri tumpuan untuk PMR nanti .
macam tu lha aku ,susah nak beri tumpuan utk belajar nie .
tahun depan first bulan satu training untuk Olahraga andthen Bola Jaring .
lepas tu tak masuk apa dah sebarang aktiviti .
lepas tu letih lha jawabnya . pening lha sebab duk fikir ttng akn dtg ni .

(new topic)
 aku geram lha dengan farzana tu ,aku tau lha hg nak geram dekat aku kan ?
so,awt hg p taram dkt muka aku juga jdi ssaran hg,aku tau la muka aku ni comelkn(*perasan) ?
nasib baik muka aku okay lagi, cuma gusi aku ja berdarah . 
aku tengah bersabar jea lha dengan perangai hg tu,okay .
semua senior hg,duk bara dekat hg ,hg tak tau en . nasib baik aku baik hati .
duk kawan dengan hg lagi tau . lain kali berubah perngai tu jadi elok noo . 
waa sakit hati sama luu,lu tahu tak ? habis sakit sendi-2 waa .
ini d'sebabkn bermain Bola Baling dengan terlalu kasaq dngan junior .

Z218371471_large
yeah,aku takut nak turun kelas utk tahun depan punya .
crazy day kena tunggu hari jumaat 18.11.2011 ...
aku takut ! HELP ME .
okay,stop here guy's . bye .
assalamualaikum .
Be The Best Among The Best ...
nothing is better .
You must remember that .
                                                             Lain Kali Singgah Lagi tau .

No comments:

Post a Comment