Wednesday 28 March 2012

Disebalik Takdirnya Aku...

Assalamualaikum...
Sebelum aku membuka komputer aku mesti membebel diri sendiri tanpa sebab entah kenapa diri ini,setiap kali mesti rasa itu ini "Astaghfirullah'alazim",haishh..
Kali pertama kami bertemu tiada langsung niat untuk mengenali antara satu sama lain.dia dengan halnya,aku dengan hal akuNamun kerana statusnya sebagai seniorku terpaksa juga aku mengenali dia serba sedikit.DIA,itu lah panggilan aku di lama sosial dan nama rahsia itu juga lah sudah hampir 1 tahun terpahat dihati setelah pengenalan kami ini.DIA seorang yang simple,sejuk mata memandang dan paling aku suka,dia tidak pernah lekang dengan senyuman manisnya.Mungkin keramahan dia dan aku yang membuat kami semakin rapat tanpa disedari,ya dulu diantara kami sudah tiada rahsia.perbualan pertama dulu rupanya satu permulaan  pada persahabatan kami.Dia dan aku  memang akrab  sebagai seorang sahabat,namun didalam hati ini bukan sekadar sahabat,tetapi lebih dari seorang sahabat.Aku menyintainya,ya aku tidak menafikan perasaan aku saat ini,malah bukan saat ini saja,tetapi kali pertama aku memandangnya aku rasa kasih tidak pernah diluahkan,hanya di angin lalu.Tetapi itu hanya sementara,pengenalan kami kerana aku dan dia perlu memenuhi perjalanan panjang keremajaan kami dengan pelajaran untuk dipelajari.
 

"Bukan semua yang menggembirakan hati kita baik untuk kita,Kadang-kadang yang menggembirakan itu tersembunyinya derita."Dan bukan semua yang memualkan hati kita tidak baik untuk kita,kadang-kadang disitulah terlataknya bahagia :')
Seorang wanita sanggup sembunyikan rasa cintanya berpuluh-puluh tahun.Namun sayang seorang wanita tak mampu menyembunyikan rasa cemburunya walau hanya sesaat ...
entri yang tidak berapa nak bagus,ada ayat yang memeningkan.okay,bye dan assalamualaikum dan :'P salam ukhuwah fillah A

"Segala hasil tulisan tidak pernah mengharapkan nama. Bukan juga mendambakan harta atau pujian. Jauh sekali terpaksa. Segala-galanya insyaAllah ikhlas dalam mencari redha Allah."inspired  
                                                             Lain Kali Singgah Lagi tau


No comments:

Post a Comment