Tuesday 27 December 2011

Cousin Engagement


hai stalker ;')
pipi bengkak sebelah yang tembam tu 
كيف حالك ,para pembaca ? sihat.hari ini anis nak taip mengenai tahun baru 2012.Esok adalah misteri, hanya harapan yang akan tetap hidup menerangi gelapnya misteri. Jangan berhenti berharap meskipun tahun telah berganti kerana itulah yang tetap membuat kita tetap tersenyum.tiada yang lama,hanya baru yang ingin kita capai matlamat pada tahun 2012 ini :') tahun 2012 juga anis akan menghadapi peperiksaan Penilaian Menengah Rendah ,peperiksaan yang ditunggu tunggu selama ini membuatkan debaran pada sesiapa yang lahir pada tahun 1997hehehe lagi 7 hari untuk pelajar bersekolah dengan rakan rakan yang baru bagi baru berpindah ke sekolah lain  "Kesedaran diri sebagai khalifah adalah motivasi terbaik bagi mendorong manusia meneroka keistimewaan diri masing masing" sedar la ,hanya kita sahaja dapat berubah diri sendiri untuk tahun baru dan azam baru ini & buatlah terbaik buat IbuAyah juga diri sendiri, anis tahu anis dulu pernah buat silap sampai bergaduh macam gila gila dengan kawan kan?so,azam baru mesti ada yang ingin kita capai pada tahun baru ini  dan kesabaran harus ada,ehhx2..silap MESTI ada dalam diri supaya dapat membuat sesuatu dengan tenang .anis memang lalai kadang kadang tentang kesabaran ini,susah untuk mengatasi sikap ego masing masing dan anis cepat segan shame .
& tahniah kak iqin Selamat Bertunang*pink gitu dengan abe Najib 
hohooooho...this is happy family i'm not in there,because balik awal la 
hoho,adik min mam lolipop rainbow tu*cedapp
kay tahun depan bersiap sedia ,sebab ramai adik beradik anis nak kahwin,sebelah famili ayah pun ada nak kahwin ,sebelah famili ibu pun ada yang nak kahwin.kay,anis lambat lagi  hoohoho kesian cheq sebab anis tak do dalam gambar ni *hehehe nevermind benda dah lepas tak boleh ulang dah :) anis nak bagitau ni,hari 27 haribulan kan ?so, anis suka number 27 sebab intresting for me :P hehehe*giloss  birth sayo 27 januari Tak sabor eden ..."Kamu hanya mampu mengasihi kami selepas kamu bijak,tetapi kami mengasihi kamu sebelum kamu lahir!" kay,bye tak da idea dah, salam ukhuwah fillah dan Assalamuaalaikum para pembaca dan akhiri dengan senyuman:)

"Segala hasil tulisan tidak pernah mengharapkan nama. Bukan juga mendambakan harta atau pujian. Jauh sekali terpaksa. Segala-galanya insyaAllah ikhlas dalam mencari redha Allah." 
                                                             Lain Kali Singgah Lagi tau

No comments:

Post a Comment