Sunday 9 February 2014

The Supreme Word

Assalamualaikum.
Dear future zauj,
Mungkin dirimu tidak mengenali diriku pada zaman jahiliyah ku,
mungkin dirimu mengenali aku setelah aku berhijrah,
pesananku untuk kamu,
aku tidak sebaik yang dirimu impikan ,
tidak solehah seperti hatimu inginkan,
tapi,
In shaa Allah,akan cuba jadi
ummi yang solehah dan penyayang untuk cahaya mata kita kelak,
dan jangan pernah mencintai aku lebih dari cintamu terhadap Allah.
kerana Allah yang telah menyatukan hati kita,
berharap cinta kita kerana Allah hingga ke Syurga,
semoga kita bertemu semula di syurga Firdaus Allah. Aamiin.


Lebih datangnya dari Allah S.W.T dan kurang datangnya dari saya.so,Sekian disini dahulu,wabillahi taufiq wal hidayah,wassalamualaikumwarahmatu'allahiwabarakatuh dan disertai juga salam uhibbuki fillah abadan abada 

"Segala hasil tulisan tidak pernah mengharapkan nama. Bukan juga mendambakan harta atau pujian. Jauh sekali terpaksa. Segala-galanya insyaAllah ikhlas dalam mencari redha Allah."   

        Lain Kali Singgah Lagi tau 

No comments:

Post a Comment