Tuesday, 20 December 2011

Rindu Kawan Jauh


Kasih sayang dari hati,ingat dan rindu hingga ke mati

hai stalker selamat membaca apa yang akan anis taip hari ini :) hari ini anis nak pergi beli baju sekolah bagi sesi tahun 2012 dan membeli belah dengan famili dekat Komtar,Penang .dan lagi lima belas hari lagi sekolah nak buka dan anis tak sabar nak belajar sebab semangat nak PMR tahun depan nie*heheeh*rindu kawan-kawan yang lain terutama kawan yang jauh jauh tu 

dari kiri>Wahida dari kanan<Syeril

rindu sangat dekat diaorang dah 5 bulan tak jumpa korang kan ?mentang mentang sibuk hal masing masing asyik duk telefon joh tapi tak jumpa tu yang rindu terlebih tu,biasa la kawan dari kecik hingga ke besar panjang ni :D

rindu dekat geng pengakap jugak,rindu nak kawad tengah tengah panas terik sampai nak terbakar muka anis dan lain lain*hehehe*tapi tahun depan anis tak dapat nak join banyak sangat aktiviti pengakap sebab kena fokus untuk PMR ayah suruh kay :) dan tak sabar nak riuh dalam kelas ni dengan kawan kawan :D
dan sejak tahun ni anis rasa tidak seronok macam dulu sebab dulu anis duk rumah kampung ja,sekarang anis dah duduk dalam taman rasa macam tak seronok tak dapat hidu suasana kampung macam dulu dulu,dulu dapat jugak ronda ronda dengan kawan dekat sawah tapi sekarang apa adoh ? duk atas kerusi nak menaip ja tiap taip hari depan komputer ,kalau ayah bagi keluar lain la boleh jugak ronda ronda dekat sawah tapi jauh no transport to support anis sebab lagi pun masih bawah umur tak boleh bonceng motor ,lagi boring bila tak dak adik beradik macam anis ni bak kata orang mak unggal sebab tak da adik dan abang atau kakak .akhir sekali teringin nak belajar bahasa arab lagi pun anis dulu sebelum nak minta sekolah,ada juga nak ambil bidang bahasa arab tapi takut tak reti nak buat esei nanti.okay la setakat sini sahaja inspirasi anis untuk menulis,bye salam ukhuwah fillah dan assalamualaikum .

"Segala hasil tulisan tidak pernah mengharapkan nama. Bukan juga mendambakan harta atau pujian. Jauh sekali terpaksa. Segala-galanya insyaAllah ikhlas dalam mencari redha Allah."
                                                             Lain Kali Singgah Lagi tau 


true love,
Hanis Azmy

No comments:

Post a Comment